Oslava narozenin - legendární party! :D

23. srpna 2015 v 7:03 | Hermione |  Ostatní
Ahoj! :)
Víte, já strašně nerada píšu dva články moc brzy po sobě, takže to možná přednastavím na ještě někdy trochu déle. :D (Dnes je 21. 8. 2015)
Jinak, v pondělí jsem měla oslavu narozenin, ano, bylo to po festu, ale nedalo se nic dělat. Dělala jsem jí společně ještě s jednou kamarádkou. Následující článek bych chtěla pojmout trochu jako ohlédnutí za akcí a zároveň přidat pár tipů, jak byste se asi měli zachovat, když budete chtít dělat něco podobného. :D

Pro začátek, asi to bude dlouhý článek. Zase. No nevím. :D Nebojte se toho, je tam hodně písniček;D

Abyste věděli, prvně měla oslava být 3. července, ale vůbec nic nebylo domluveno a navíc to mělo být na zahradě, kterou někdo táta nebyl schopen posekat. :D
Takže jsme to přesunuly na 17. 8. s tím, že to bude na chatě, která je asi pět kilometrů od mého bydliště, takže super. :D
S tou chatou to byl docela problém, protože když jsem přišla 14 dní před oslavou za paní, která chatu vlastní, jestli bych si ji nemohla pronajmout, její sousedé mi řekli, že se vrátí za týden, že je na dovolené. Smůla.
No příští týden jsem byla docela nervózní, protože jsem se bála, že už to bude obsazené a šla jsem k nim domů. Zase. A zase nebyli doma. Sousedka mi řekla, že před dvěma hodinami odešli a že neví, kdy se vrátí. Tak ok. Bylo by to jedno, kdybych tam nešla další den a oni tam zase nebyli. Tentokrát jsem nikoho nepotkala. Nakonec jsem si řekla, že kamarádky rodiče by na ni mohli mít číslo a naštěstí taky měli. A ještě štěstí, že chata byla volná. Fakt nevím, co bych jinak dělala. :D
Víte, my jsme nechtěly dělat nic velkého, takže jsme pozvaly asi 20 lidí, nakonec nás přišlo asi 14, s tím, že ti co řekli že přijdou tak nepřišli a naopak. Nebo ne doslova, ale trochu to tak bylo. :D
V den oslavy, když jsem se vzbudila, tak jsem byla docela ve stresu, protože bylo 11:50 a my jsme měli převzít chatu v 16:00 a nic jsme neměli. Vůbec nic.
A vlastně mě vzbudila kamarádka telefonem a myslím, že kdyby mi nezavolala, tak spím tak do 3. :D
Jako další mě tedy čekal nějaký playlist. Asi sem hodím pár takových našich hitů, na které jsme tam nejradši tancovali.
Když jsem se šla koupat, bylo 14:30, u kamarádky jsem měla být ve třičtvrtě na 3 a její brácha nás měl vzít ještě do města nakoupit. Fakt díky bohu za něj, protože nám ještě nebylo 18 a popravdě, trochu alkoholu jsme potřebovali. :D
No skončili jsme s nákupem a bylo 15:57. Super. Radši jsem napsala tý paní, že přijedeme až za 20 minut, jenže tam není signál, takže jí zpráva stejně nepřišla.
Takže už bylo pozdě, my jsme neměli kelímky a repráky s počítačem byly doma. No nakonec jsme to stihli asi o 40 minut později, ale což.
Na chatě jsem se dozvěděla, že budeme místo 110 kč/chata/noc platit 110 kč/postel/noc... No tak jsem řekla, že tam spíme 4. :D
Tím jsem se nějak prokousala přípravami a teď k samotnému průběhu. No teda, asi nebude moc co popisovat. Začátek byl asi jako u každé oslavy takový pomalý. Chvíli jsme tam byly jenom 4 holky, pak přijela kamarádka a chvilku po ní dva další kamarádi. Jako nejlepší bylo, když přijely moje dvě kamarádky. Protože jak jsme přijely na chatu, tak jsem zjistila, že máme asi málo spacáků a že teda musím zavolat někomu, aby něco dovezl. Nenapadlo mě nic jiného, než zavolat kamarádce, ať jde k nám domů a řekne našim ať vezmou nějaké deky. :D
No a nakonec to dopadlo tak, že naši vezli moje kamarádky a nejlepší bylo, že mi jedna psala, ať tam jako nic neděláme, že jedou naši, jenže tam nebyl signál, takže jsem si to stejně nepřečetla. :D A ještě lepší, když se šli naši podívat dovnitř a já jim říkám jako jestli to chtějí vidět vevnitř úplně a oni pak že asi ne a stoupli si do kuchyně. Jenže tam byla lednička a kamarádka zaujala pozici před ní dost nenápadně :D, aby se tam rodiče prostě nepodívali. :D
No večer se začal docela dobře rozjíždět, nutno dodat, že jsem skoro nic nejedla přes den! :D
A tak se nějak stalo, že všichni blili už v 11 hodin :D Já osobně jsem skončila kolem 11-12 s pitím a fakt do těch 5ti do rána už jsem se ničeho nedotkla. A to už jsem měla chvíle, kdy jsem ležela v posteli a chtěla jsem spát. :D Moje kamarádka tam prospala asi 2 hodiny. :D
Jako měli jsme tam dobré chvíle, pak tam holky našly kalhoty od pyžama a nasadily si je a říkaly tomu "Pařící kalhoty" :DD Jako bylo to super.
No šli jsme spát asi v 5 ráno a když jsem se ráno vzbudila, měla jsem málem infarkt, protože jsem se bála, že bude nějakých 11 hodin a za chvíli přijedou ty majitelé. Naštěstí bylo 8:20 a stejně, holky měly na půl 9 nařízený budík :D
No měli jste to vidět, když jsem se probudila. Škoda že jsem to nevyfotila. Jako fakt...
Na zemi se všude válely boty, křupky, kelímky a flašky. A hadice! :D
Ale ten úklid nám ani moc času nezabral, to bylo docela zvláštní. Ještě jsme volali tý paní, aby přijela dřív. :D
Bohužel jsme nestihli vypakovat všechny a dva kluci ještě museli platit spaní...
Jako když přijeli, to bylo taky něco, nejdříve říkala, jak to bude mít uklizený a pak najednou začala něco, že je špatně vytřeno a tak. :D Ještě, že neviděla, jak je to pobletý kolem chaty.

Tak jsem to nakonec zvládla ještě docela dobře ne? :D
Děkuju fakt moc těm, kteří se dostali až sem, pro vás tu mám snad nejoblíbenější písničku večera, která byla zároveň i písničkou týdne:)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.