Anglie 2015 ♥

22. listopadu 2015 v 22:11 | Hermione |  Cestování
Ahoj všichni! :)
Nejspíš už jste v minulém článku četli, že jsem byla minulý týden v Anglii a musím říct, že jsem si to úplně neskutečně užila. Ta země mě opravdu nadchla a bylo to dost nad očekávání!
Vrátili jsme se v pátek odpoledne ne, vůbec jsem si až do středy nemyslela, že se vracíme v sobotu a popravdě ta cesta autobusem byla příšerná... :D
Ještě ke všemu jsem nechala v autobuse mobil, takže ho mám teď na cestovce v Plzni.
Tak pokud chcete o mém výletě vědět více, přečtěte si celý článek, možná bude delší, takže budu moc vděčná, když ho dáte celý. :)

1. a 2. den: cesta a Londýn
Vyjížděli jsme v 15:00 od naší školy a vlastně celou sobotu jsme strávili na cestě. Snad nemusím ani říkat, že to bylo hrozné. Cestování autobusem je fakt příšerné. Asi ve 4:00 v neděli ráno jsme dorazili do Calais, odkud nám měl jet trajekt ve 4:30, ale kvůli počasí ho přesunuli až na 6:00. Vítr foukal opravdu maximálně a na lodi mi nebylo zrovna nejlépe, ale zvládla jsem to bez blinkání! :D
Do Londýna jsme dorazili někdy dopoledne, naší trasu jsme začali na Greenwichi, odtud jsme pěšky přišli někam k Temži (blízko bylo námořní muzeum, víc fakt nevím :D) a lodí jsme přejeli k Toweru. Tam jsme měli rozchod asi 2 hodinky a následovala cesta na Tower Bridge. Ten byl fakt krásný!:) Z něj jsme pokračovali podél řeky až k London Eye a cestou jsme viděli spoustu památek, mezi nimi třeba Globe Theatre nebo Millenium Bridge. Bylo to prostě moc zajímavé. Na London Eye jsme byli už večer, když byla tma, kolo bylo rozsvícené do francouzské trikolory a to byla také krása. Potom už jsme jeli do Shorehamu, kde si nás rozebraly naše rodiny. Měly jsme s kamarádkou hrozný strach, ale nakonec jsme dostaly hrozně skvělou rodinu, která byla... no prostě úžasná. Kdybych o nich měla vyprávět, tak jsme tu asi do zítra. ♥
Měli dvojčata, kterým bylo 5 let a do těch jsme se úplně zamilovaly a taky psa a ten byl prostě krásný!:)

3. den: škola, Beachy Head a Bodiam Castle
Další den jsme měli vyučování v jazykové škole. Myslela jsem si, že se budeme něco učit nebo tak, ale tak to vůbec nebylo. Hodně jsme povídali a taky jsme hráli hry a náš učitel byl strašně skvělý.
Potom jsme jeli na Beachy Head, kde jsme viděli křídové útesy a to bylo také moc zajímavé. Jen tam foukal hrozný vítr, ale stejně to byla sranda.
Následovala cesta na Bodiam Castle, kde bylo ale zavřeno, takže jsme nemohli dovnitř. Lhala bych, kdybych řekla, že mě to mrzelo, protože pak alespoň zbyl čas na nákupy. Na cestě nazpátek jsme se totiž stavěli v Sainsbury's, kde jsme nakoupili spoustu jídla. Některé také uvidíte v haulu, který vyjde později.:)

4. den: škola, Brighton
V úterý následovala opět 3 hodinová výuka ve škole, opět obrovská zábava. Prostě něco, na co budu vzpomínat snad do konce života!
Odpoledne jsme měli exkurzi do Brightonu, tam jsme navštívili Sea Life Centre, kde byly ryby a spousty dalších mořských živočichů. Bohužel jsem si ten den nechala mobil v autobuse, takže jsem nic nemohla fotit. Je vidět, že mám se zapomínáním věcí problémy... Pak jsme se také šli podívat na krmení žraloků a mysleli jsme kdoví co to nebude, ale nakonec to byla dost nuda.
Zato nákupy jsme si užili. Opět, počkejte si prosím na haul:)
Byli jsme v Primarku a pak v nákupním centru Churchill Square a docela zajímavé bylo, že jsem v Primarku (hned na začátku) ztratila svoje kamarádky, se kterýma jsem byla domluvená, že s nimi budu nakupovat a protože jsem neměla mobil, nemohly mi nijak zavolat. Našly jsme se až v Urban Outfiters úplně nakonec, když už jsem chtěla jít na autobus. Dokonce jsme tam byly i trochu přesčas, takže jsme pak musely na autobus běžet. Celkem sranda.:D

5. den: škola, Porthmouth
Poslední den ve škole byl snad nejlepší. Hráli jsme takovou skvělou hru, kdy jsme jakoby hráli zprávy. No kdybyste to viděli, tak asi umřete smíchy. :D :D
Druhou část hodiny jsme pak šli do města a dělali jsme mezi lidmi průzkum, naše skupina měla téma čokoládu. Většinou jsme se ptali jenom starých lidí, protože u nich bylo skoro zaručené, že na nás budou milí. :D
Potom jsme jeli do Porthmouth, kde jsme viděli loď Victory, na které admirál Nelson bojoval bitvu u Trafalgaru. Pak jsme šli ještě na Spinnaker Tower, odkud byl výhled na Porthmouth a na moře, ale byla tma, takže to bylo docela kouzelné. :)
Večer jsme se nějak smiřovaly s tím, že druhý den už budeme muset odjet z rodiny. Bohužel jsme se s nimi ani nestačily vyfotit a to nás fakt mrzelo.
Restaurace Jamieho Olivera v Porthsmouth

6. a 7. den: Londýn a cesta
Poslední den v Londýně hrozně utekl. Šli jsme se podívat do katedrály sv. Pavla, která mě docela nadchla. Byla OBROVSKÁ! A prostě krásná. Potom jsme se šli podívat nahoru na kupoli nebo kopuli? :D, odkud jsme viděli vnitřek katedrály shora a pak jsme mohli jít ještě dál a úplně seshora jsme měli krásný výhled na Londýn.
Od katedrály jsme jeli doubledeckerem k Westminster Abbey, kde jsme měli hrát takovou hru, která spočívala v tom, že jsme měli dvě hodiny rozchod a hledali jsme informace kolem památek. My jsme to s kamarádkami pojaly tak, že jsme si sedly do naprosto boží restaurace s výhledem na Big Ben a daly jsme si fish and chips. Odpovědi jsme pak opsaly... :D
Následovala dlooouhá cesta na Piccadilly Circus, kde jsme potom ještě měli rozchod, tam jsme si nakoupili jídlo na cestu a ještě nějaké blbosti. Chtěly jsme si tam s kamarádkou koupit ještě nějaké oblečení, ale bohužel už nebylo kde ani kdy. Pak jsme si ještě v Tescu koupili kyblík Haagen Dasz a jedly jsme to v buse. Jo, byla zima, ale stála jenom něco přes libru, takže... Nekup to! :D
K Trafalgar Square pro nás pak přijel autobus a následoval odjezd. Popravdě, skoro jsem se rozbrečela...
Na trajektu jsem si dala velké latté, což mi opět moc neprospělo, i když tentokrát nebyly velké vlny. Tam jsme hráli úplně super hru a byla opravdu sranda, jen učitelé z toho asi byli trochu na prášky. Pak nám učitelka řekla, že v autobuse bude odteď klid. Ale my jsme stejně chtěli jet nonstop. Nepovedlo se. Po čtvrté jsme i my poslední vytuhli.
Tohle je Millenium Bridge, který nejspíš znáte z Harryho Pottera-v 6. díle ho zničili Smrtijedi:)

Takže když to zhodnotím, chci zpátky a to hned. Vůbec nevím, jak zvládnu vrátit se zpátky do školy, protože jsem týden před Anglií nechodila do školy, protože jsem měla zánět středního ucha. Takže ráda jsem vás poznala, myslím, že z toho dohánění umřu.
Děkuju těm, kdo došli až sem. Musela to pro vás být hrůza, ale ráda se vykecávám a navíc ty vzpomínky potřebuji mít aspoň někde napsané, abych se k tomu mohla kdykoliv vracet. :) ♥

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.